2014. március 26., szerda

Márciusi Toplistám


Márciusi Toplistám



Kedves Mindenki! \m/
Elmondhatatlanul örülök, hogy a blog napról napra "terebélyesedik", és sok olyan színes egyéniség talál rám, akiket öröm megismerni. Ennek, valamint március utolsó szerdájának "ünnepére" sorolok fel nektek a számokat, amiket hallgattam mostanság.



Ez a szám különleges helyet foglal el a szívemben, és márciusban különösen sokat ( naponta kétszer, vagy többször ) hallgattam meg. Egyszerű, nagyszerű, és Kurt hangja... Grr! A múlt hónaphoz képest a Nirvana 3. helyezésről feltornázta magát az élmezőnybe.


Februárban Bon Jovi vitte a pálmát, de most lecsúszott a második helyre, ami szintén nem rossz. A Livin' On-t napi szinten bőgettem, és hogy ez a két szám hogy keveredett egymás mellé, ne kérdezzétek! Imádom!


Talán az egyetlen szám az új felállású GN'R-ből, amit szeretek. Ez az egy, de ezt a legjobban. A banda az 5-ről idáig lépett fel egy hónap elteltével.


A fiúk Rioba repülő vágya, valamint az Adjon az ég dala végül is, idáig szárnyalt. Hajrá Tankerek!


Ajánlom Csenii nevű olvasómnak!:)


Ugyan, a hó elolvadt, és kivált kép én kifejezetten nem szeretem, ezzel a számmal emlékezek a télre, ami ha engem kérdeztek, elviselhető volt.


Igazi bulis dal, nagyon csípem. Egy jó kis kerti partihoz - mint a klipben - elengedhetetlen nem elfogyasztani egyszer!


Nem tudom, van-e köztetek olyan, aki hallgat Him-et, de nekem az alapvető zenei stílusomhoz gyerek korom óta hozzátartozik. Úgy gondoltam, itt a helye a listán, ha már rongyosra hallgatom.


Totálisan Nightwish rajongó vagyok. Valaki más?


Remélem, Traint hallgató emberkék is vannak az olvasóim között. Az új számukat nagyon bírom, kocsiban, ha utazok, mindig beteszem, főleg, ha süt a Nap.

Április végén újból jelentkezem a toplistámmal. Addig is... Vélemény?
Rock 'N' Roll! |m|

2 megjegyzés:

  1. Helloka!(:
    Örömmel látom a nevüket a listádon!:D
    És ismételten nem okoztál csalódást zenei téren!:D
    \m/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló Csenii!
      Hihetetlen, de eltaláltad, hogy felkerülnek a top 10-be. Jó megérzéseid vannak! Hú, köszönöm!

      Cleo

      Törlés